آگهی جذب نیروی انسانی شرکت مهندسی آریانیر جهت ارائه خدمات در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران

شرکت مهندسی آریانیر(سهامی خاص) در نظر دارد جهت تامين نيروي انساني مورد نياز خود به منظور ارائه خدمات در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از بين واجدين شرایط بومی شهرستان تکاب، از طريق برگزاري آزمون کتبي، مصاحبه حضوري و روانشناختي و طی مراحل گزینش در قالب تامین نیروی انسانی دعوت به همکاري می نمايد .

آگهی جذب نیرو شرکت مهندسی آریانیر

شرکت مهندسی آریانیر(سهامی خاص) در نظر دارد جهت تامين نيروي انساني مورد نياز خود به منظور ارائه خدمات در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از بين واجدين شرایط بومی شهرستان تکاب، از طريق برگزاري آزمون کتبي، مصاحبه حضوري و روانشناختي و طی مراحل گزینش در قالب تامین نیروی انسانی دعوت به همکاري می نمايد . افراديکه متقاضي شرکت در آزمون مي باشند به آدرس اينترنتي www.karazmoon.com مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شريف مراجعه و پس از مطالعه دقيق مفاد آگهي نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصيلي مورد نظر با توجه به شرايط ذکر شده ، از تاريخ 1401/11/23 لغايت 1401/12/6 اقدام نمايند.
لینک آدرس ثبت نام:

http://www.karazmoon.com/azmun/Notice-of-recruitment-of-human-resources-of-Arianir-Engineering-Company-to-provide-services-in-Zarshoran-Gold-Mines-and-Mineral-Industries-Development-Company

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی پروژه ها

عضویت در خبرنامه