تعمیر و نگهداری (نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

متخصصین شرکت آریانیر با توجه به تجربه چندین ساله در تست و راه اندازی تخصصی پستهای فشار قوی،  تجربه کارآمدی در  انجام خدمات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) تجهیزات برقی را دارا می باشد.

ماحصل اجرای دقیق و بموقع برنامه های نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، به شرح زیر می باشد:

– افزایش حفاظت و طول عمر تجهیزات

– افزایش قابلیت اطمینان

– کاهش هزینه های جایگزینی

– کاهش زمان خروج تجهیزات

– کاهش ضایعات و صدمات

همچنین با بهره گیری از سامانه های CMMS (Computerized Maintenance Management System) که ابزاری از جنس نرم افزار جهت کمک به مدیریت و کنترل فعالیت های نگهداری و تعمیرات مانند برنامه ریزی، گردش دستورکارها، کنترل موجودی و انبار، خرید و پروژه های نت است، آنچنان نمایی به مدیریان نت می دهد که به راحتی می توانند فرایندهای نت سازمان را رصد کرده و بتوانند آن ها را کنترل و بهینه سازی نمایند.

انجام خدمات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) تجهیزات برقی اعم از تجهیزات ترانسفورماتورهای قدرت، ترانس های داخلی و کمکی، ترانس ولتاژ، ترانس ولتاژ خازنی، ترانس جریان، بریکرها، سکسیونر، برقگیر و .. بررسی اتصالات و نقاط داغ با دوربین ترمو ویژن در کلیه سطوح ولتاژی 400,230,132,63 و 20 کیلوولت، رله ها و سیستم های حفاظتی و فانکشن تست های مربوطه (دیستانس، دیفرانسیل ،اضافه جریان ، اضافه ولتاژ ، کلیه میترینگ ها و..) بر اساس نظامنامه ها و استانداردهای داخلی و بین المللی صنعت برق و طی برنامه های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی کارفرمایان اجراء می گردد.

جستجوی پروژه ها

عضویت در خبرنامه